سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طمع کشاننده به هلاکت است و نارهاننده ، و ضامنى است حق ضمانت نگزارنده ، و بسا نوشنده که گلویش بگیرد و پیش از سیراب شدن بمیرد ، و ارزش چیزى که بر سر آن همچشمى کنند هر چند بیشتر بود مصیبت از دست دادنش بزرگتر بود ، و آرزوها دیده بصیرت را کور سازد و بخت سوى آن کس که در پى آن نبود تازد . [نهج البلاغه]

نوجوان

 
 برنامه یه بانک اطلاعاتی کامل سریاله... من خودم از این برنامه خیلی استفاده میکنم. توصیه میکنم اگر دنبال سریال برنامه ای میگردید و  هیچ جا پیدا نکردید این برنامه رو هم امتحان کنید. البته آپدیت یادتون نره.


لینک دانلود فایل | از این لینک میتوانید پچهای آپدیت را دانلود کنید | حجم فایل: 2.25 مگابایت




بهزاد علوی ::: پنج شنبه 87/8/2::: ساعت 10:36 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 2


بازدید دیروز: 2


کل بازدید :23862
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<